Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Pro účely těchto Všeobecných smluvních podmínek se rozumí:

1.1 „Provozovatel“ obchodní společnost Hrůza revize s.r.o., Sadová 403, Suchohrdly 669 02, IČO:; DIČ: CZ ; zapsaná u OR ve Znojmě, oddíl C, vložka 96659

1.2 „Provozovna“ Kryo Znojmo na adrese Vídeňská tř. 707/25, 669 02 Znojmo.

1.3 „Uživatelem“ fyzická osoba ve věku nejméně 15 let či právnická osoba, která je na základě Smlouvy oprávněna k využívání nebo jednorázovému využití služeb poskytovaných Provozovatelem v Provozovně.

1.4 „Odpovědnou osobou“ zaměstnanec Provozovatele či jiná osoba, která byla Provozovatelem pověřena dohledem nad čerpáním služeb ze strany Uživatele, poradenstvím, instruktáží či jakoukoli jinou činností bezprostředně souvisejícím s pobytem Uživatele v Provozovně a využitím služeb poskytovaných Provozovatelem. Jedná-li dle těchto Podmínek Provozovatel, rozumí se tím i jednání Odpovědné osoby.

1.5 „Ceníkem“ přehled cen (úplat za poskytnutí) doplňkových služeb, jiných služeb dle článku VI. a konzumace, se kterým je Uživatel prostřednictvím Odpovědné osoby seznámen v okamžiku vstupu do Provozovny. Aktuální seznam a ceník doplňkových služeb a prodeje zboží je k dispozici u obsluhy provozovny.

1.6 „Provozním řádem“ přehled práv a povinností Uživatele nebo jiné osoby využívající služby v Provozovně vypracovaný Provozovatelem, který mj. stanoví bližší podmínky poskytování služeb Provozovatelem a se kterým je Uživatel prostřednictvím Odpovědné osoby seznámen. Řádné a dostatečné seznámení se s Provozním řádem je základní podmínkou pro čerpání služeb poskytovaných Provozovatelem. Uživatel zakoupením služby potvrzuje, že se se všemi ustanoveními Provozního řádu v plném rozsahu seznámil a je s nimi srozuměn.

Provozní řád je umístěn v provozovně a na webových stránkách Provozovatele.

1.7 „Bezpečnostní a jiné předpisy“ právní předpisy, normy a jiná pravidla na ochranu života a zdraví platná a účinná v době využití služeb Uživatelem, kterými se je Uživatel povinen řídit a které se přímo nebo i jen zprostředkovaně týkají bezpečnosti a ochrany života a zdraví při využití Provozovny.

1.8 „Smlouvou“ písemná Smlouva o poskytnutí členství mezi Provozovatelem a Uživatelem nebo ústní smlouva

mezi Provozovatelem a Uživatelem o využití služeb v rámci zakoupení služby poskytované Provozovatelem.

1.9 „Smluvními stranami“ Provozovatel a Uživatel.

1.11 „Kauce za vystavení karty“ vratná kauce ve výši 100,- Kč za zapůjčení čipové karty.

1.12 „Podmínkami“ tyto Všeobecné smluvní podmínky, se kterými je Uživatel povinen se seznámit při uzavření písemné nebo ústní smlouvy a které se jako obchodní podmínky stávají součástí Smlouvy s tím, že určují část jejího obsahu. Všeobecné smluvní podmínky jsou umístěné na recepci a webových stránkách Provozovatele.

II. Jednorázový vstup

2.1 Při jednorázovém vstupu je Uživatel oprávněn využívat služby poskytované Provozovatelem dle Provozního řádu v časovém úseku jednoho dne (resp. otvírací doby jednoho kalendářního dne). Smlouvou je v takovém případě ústní dohoda mezi Provozovatelem a Uživatelem, k jejímuž uzavření dochází zaplacením ceny dle aktuálního Ceníku nebo předáním odpovídajícího poukazu za jednorázový vstup.

2.2. Využité služby nezahrnuté do ceny jednorázového vstupu včetně konzumace budou Provozovatelem vyúčtovány a Uživatelem uhrazeny v hotovosti při vstupu nebo výstupu z Provozovny.

III. Permanentka

3.1. Permanentka je soubor jednorázových vstupů zakoupených za zvýhodněnou cenu s omezenou dobou platnosti dle platného Ceníku.

3.2.Permanentka opravňuje Uživatele k vytváření rezervací včetně využívání on-line rezervačního systému.

3.3. Typy permanentek dle platného ceníku.

3.4. Permanentku nelze uplatnit na marketingové akce Provozovatele a doplňkové služby.

3.5. Prodloužení Smlouvy, tzn. platnosti permanentky, je možné nejpozději poslední den platnosti permanentky za podmínky složení celé částky, jež se rovná výši zvolenému typu nové permanentky dle ceníku, vstupy na permanentkách se sčítají a doba platnosti se prodlužuje dle nově zakoupené permanentky. Prodloužení Smlouvy, tzn. platnosti permanentky ze zdravotních důvodů, je možné nejpozději poslední den platnosti permanentky po předložení potvrzení od lékaře o vážném zdravotním stavu klienta, které znemožnilo klientovi jakýkoliv pohyb (včetně zdravotního a rehabilitačního cvičení) min na 3 měsíce.

3.6. Po uplynutí doby platnosti se permanentka stává neplatnou a nevyužité vstupy propadají.

IV. Depozitní členství

4.1 Depozitní členství a tomu odpovídající práva a povinnosti vznikají uzavřením smlouvy na základě platného

ceníku a Všeobecných podmínek. Smlouva nemusí být uzavřena písemnou formou a v takovém případě je to dohoda mezi Provozovatelem a Uživatelem, k jejímuž uzavření dochází zaplacením ceny dle aktuálního Ceníku a seznámení se s Provozním řádem a Všeobecnými podmínkami. Dohoda se stává účinnou složením finanční částky v Kč odpovídající typu depozitního členství. Depozitní členství se uzavírá na dobu určitou v délce 12 měsíců s možností obnovení.

4.2 Depozitní členství je jako Uživatel oprávněna uzavřít fyzická osoba způsobilá k právním úkonům. Provozovatel vydá Uživateli po úhradě Poplatku za vystavení karty členskou nepřenosnou depozitní kartu s potřebnými údaji o Uživateli.

4.3 Princip depozitního členství spočívá ve složení finančních prostředků v Kč na Uživatelův členský účet za účelem zvýhodněného čerpání vybraných služeb nabízených Provozovnou. Depositní členství dále Uživatele opravňuje k vytváření rezervací včetně využívání on-line rezervačního systému.

4.4 Typy depozitního členství dle platného ceníku.

4.5 Příslušnou slevu depozitního členství nelze uplatnit na marketingové akce Provozovatele a doplňkové služby.

4.6 Prodloužení Smlouvy, tzn. platnosti depozitní karty, je možné nejpozději poslední den platnosti depozitní karty a za podmínky složení celé částky, jež se rovná výši zvolenému typu depozitního členství. Prodloužení Smlouvy ze zdravotních důvodů, tzn. platnosti depozitní karty, je možné nejpozději poslední den platnosti depozitní karty po předložení potvrzení od lékaře o vážném zdravotním stavu klienta, které znemožnilo klientovi jakýkoliv pohyb (včetně zdravotního a rehabilitačního cvičení) min na 3 měsíce.

4.7 V průběhu platnosti mohou Uživatel či osoba jím pověřená na depozitní kartu skládat finanční prostředky dle jejich libosti, avšak minimální částka pro vložení je 100,- Kč. Těmito vklady není porušena platnost depositní karty. Uživatel bere na vědomí, že vložený vklad na depositní kartu je nevratný.

4.8 Po uplynutí platnosti se depozitní karta stává neplatnou a nevyčerpané prostředky se stávají majetkem Provozovatele. Uživatel bere dále na vědomí, že nemá v tomto případě nárok na nevyčerpané prostředky a ztrácí právo na čerpání výhod spojených s depositním členstvím.

4.9 Uživatel je povinen se u Odpovědné osoby informovat o svém zůstatku a platnosti depozitní karty. Zároveň informaci o svém zůstatku a platnosti depositní karty získá ve svém účtu v on-line rezervačním systému.

V. Elektronický účet uživatele a elektronická peněženka

5.1. V on-line rezervačním systému je umožněna registrace fyzické osobě, která ještě nemá založený svůj účet u Provozovatele.

5.2. Přes platební bránu „GoPay“ si zaregistrovaná osoba může vložit jakýkoliv finanční obnos (min. 500,-Kč) přímo v on-line systému na svůj účet a zřídit tím elektronickou peněženku. Finanční prostředky může také poslat na účet provozovny: 1385041026/2700, nebo vložit pomocí platební karty nebo hotově u obsluhy provozovny.

5.3. Vložením finanční částky do elektronické peněženky se zaregistrovaná osoba stává Uživatelem a potvrzuje,

že se seznámila s Provozním řádem a Všeobecnými smluvními podmínkami.

5.4. Elektronickou peněženkou Uživatel hradí jakoukoliv službu nabízenou Provozovatelem dle platného ceníku.

5.5. Elektronická peněženka opravňuje Uživatele k vytváření rezervací včetně využívání on-line rezervačního systému.

5.6. Elektronická peněženka nemá omezenou dobu platnosti. Nevyčerpanou finanční hotovost nelze Uživateli vrátit.

VI. Jiné služby

6.1. Provozovatel poskytuje v Provozovně právnickým či fyzickým osobám (dále jen „Zákazník“) rovněž doplňkové služby. Seznam služeb s výší úplaty v jednotlivých případech je uveden v Ceníku.

6.2. Doplňkové služby dle předchozího odstavce jsou poskytovány jednorázově nebo opakovaně na základě předchozí objednávky ze strany Zákazníka.

6.3. Zákazník je povinen jmenovat před využitím služeb dle tohoto odstavce odpovědnou osobu, která bude jeho jménem oprávněna potvrdit rozsah služeb a konzumaci pro účely vyúčtování, a o této volbě informovat Provozovatele před poskytnutím služeb.

6.4. Za poskytnutí služeb je Zákazník povinen provést úhradu přímo v provozovně.

6.5. Osoby účastnící dle tohoto článku ze strany Zákazníka mají přístup pouze do prostor vyhrazených pro poskytnutí takových služeb v konkrétním případě, není-li sjednáno něco jiného. V tomto ohledu jsou povinny řídit se plně pokyny Odpovědné osoby.

VII. Úhrada služeb poukázkami na sport a relax

7.1 Uživatel je oprávněn hradit služby poskytované Provozovatelem poukázkami na sport a relax. Seznam smluvních partnerů, kteří vydávají tyto poukázky je umístěn v provozovně. Pokud bude cena poskytované služby nižší než nominální cena poukázky, není Provozovatel povinen Uživateli rozdílnou částku vracet. Uživatel, tím že touto poukázkou platí, dává k tomuto ustanovení souhlas.

VIII. Další ustanovení

8.1. Uživatel uděluje Provozovateli souhlas ke zpracování jeho osobních údajů v rozsahu nezbytném pro plnění práv a povinností dle Smlouvy a Podmínek, neučinil-li tak již v rámci Smlouvy.

8.2. Uživatel je povinen Provozovateli zřetelnou formou oznámit změnu osobních údajů ve smyslu odstavce 8.1 Podmínek.

8.3. Uživatel prohlašuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s Provozním řádem a Bezpečnostními předpisy, že je mu dostatečně znám jeho zdravotní stav, přičemž tento zdravotní stav ani částečně nebrání ve

využití služeb Provozovatele, neučinil-li tak již v rámci Smlouvy.

8.4. Uživatel je povinen řídit se při využívání služeb Provozovatele pokyny Odpovědné osoby, Provozním řádem a předpisy uvedenými v předchozím odstavci.

8.5. V případě, že Uživatel nevyužije rezervované služby ve sjednaném rozsahu a termínu a tuto skutečnost neoznámí Provozovateli dle rezervačního řádu předem, je Provozovatel oprávněn požadovat uhrazení ceny v plné výši ceny (dle základního ceníku) za rezervovanou službu. Uživatel je povinen tuto cenu uhradit.

Provozovatel má právo na odečtení z členské karty za tuto službu. Při opakovaném nevyužití rezervace je Provozovatel oprávněn Uživateli možnost rezervace služeb zrušit.

8.6. Uživatel, kterému je dle zakoupené služby umožněna opakovaná rezervace služeb, musí mít v lhůtě držení dvou či více rezervací na svém účtu minimální zůstatek rovnající se součtu cen rezervovaných služeb.

8.7. Provozovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy při závažném porušení povinnosti ze strany Uživatele, zejména při uvedení nepravdivých informací při uzavírání Smlouvy, nerespektování Provozního řádu, bezpečnostních a jiných předpisů a pokynů Odpovědné osoby nebo při způsobení škody na majetku Provozovatele, příp. zdraví Odpovědné osoby, dalšího Uživatele či třetích osob při využití služeb.

8.8. Odpovědnost Provozovatele za škodu vzniklou Uživateli nebo jiným osobám při poskytnutí služeb se řídí platnými právními předpisy. Provozovatel neodpovídá za škodu na věcech vnesených nebo odložených v Provozovně, jestliže je Uživatel zanechal mimo místa určená Provozovatelem.

8.9. Uživateli nevznikají jakékoli nároky vůči Provozovateli z důvodů přiměřených omezení provozu Provozovny v nezbytných případech a rozsahu (sportovní akce, provozní uzavírky atd.).

8.10. Provozovatel poskytuje Uživateli za úplatu služby dle Provozního řádu, Ceníku a těchto Podmínek.

8.11. Není-li Provozovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. V případě zásahu vyšší moci není Uživatel oprávněn uplatňovat vůči Provozovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.

IX. Závěrečná ustanovení

9.1. Podmínky mají povahu obchodních podmínek, jež jsou Smluvním stranám známé a k návrhu Smlouvy přiložené. Jako takové určují část obsahu Smlouvy a jsou její nedílnou součástí.

9.2. Práva a povinnosti Smlouvou nebo těmito Podmínkami výslovně neupravené se řídí ustanoveními platných právních předpisů, zejména zákonem č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích, a zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.

9.3. V případě jakýchkoli sporů právních vztahů založených Smlouvou či Podmínkami sjednávají smluvní strany příslušnost obecného soudu Provozovatele.

9.4. Od 1.2.2016 je Česká obchodní inspekce subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran.

9.5. Tyto obchodní podmínky Provozovatele vstupují v platnost ke Smlouvám uzavřeným od 13.6.2022.

Provozní řád

Kryo Znojmo na adrese Vídeňská tř. 707/25, 669 02 Znojmo v prostorách Gladork Gymu.

Provozovatelem je Hrůza revize s.r.o., obchodní společnost s předmětem podnikání:

Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti.

Odpovědná osoba: Josef Hrůza.

I. Základní ustanovení

Provozní řád upravuje vztahy, kde na jedné straně je právnická osoba Hrůza revize s.r.o.

IČ 05603617, se sídlem Sadová 403, Suchohrdly 669 02, (dále jen „provozovatel“) a na straně

druhé je návštěvník a/nebo uživatel služeb centra Kryo Znojmo v provozovně Vídeňská tř. 707/25, 669 02 Znojmo  (dále jen „návštěvník“).

Vstupem do provozovny se návštěvník dobrovolně zavazuje k dodržování provozního řádu a

pokynů personálu Kryo Znojmo.

II. Všeobecné údaje

a) Provozní doba po-čt 16-19.00

Ne 11.00-12.00

b) Vytápění – vytápění s regulovanou teplotou 18-22 °C

c) Větrání -přímé dveřmi a pomocí vzduchotechniky

d) Prostor je napojen na veřejný řád s pitnou vodou a rozvod TUV

III. Pokyny

  1. Návštěvník provozovny je povinen seznámit se s tímto provozním řádem a jednat a chovat se v souladu s ním.
  2. Návštěvník je oprávněn užívat jednotlivá zařízení a náčiní komplexu provozovny nebo čerpat jeho služby na základě řádně uhrazeného vstupného podle druhu čerpané služby dle platného ceníku.
  3. Každý návštěvník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Doporučujeme před návštěvou našeho centra nechat se vyšetřit ošetřujícím lékařem (celkové vyšetření, činnost srdce atd.). Za zdravotní stav návštěvníků nenese Hrůza revize s.r.o. žádnou zodpovědnost.
  4. Návštěvníci jsou povinni řídit se pokyny personálu. Každý je povinen používat spodní prádlo nebo plavky, sportovní oděv a čistou sportovní obuv. Při provozování příslušné sportovní činnosti nesmí ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních návštěvníků a nesmí poškozovat majetek. Zakazuje se znečišťovat prostory provozovny.
  5. Veškeré svršky, včetně bot, je každý povinen uložit buď v prostorech provozovny nebo do šatny Gladork Gymu do uzamykatelné skříňky.
  6. Cennosti, jako například peníze, hodinky, řetízky a jiné, je nutné předat obsluze provozovny. Za cennosti jinak uložené oproti Provoznímu řádu nese plnou zodpovědnost návštěvník.
  7. V případě zjištění jakéhokoli poškození prostor, přístroje a/nebo cvičebních pomůcek je povinností návštěvníka bez zbytečných odkladů uvedenou skutečnost oznámit obsluze provozovny.
  8. Při cvičení je každý návštěvník povinen používat ručník pro ochránění cvičebních pomůcek.
  9. Po skončení cvičení si každý návštěvník po sobě uklidí nářadí a náčiní na vyhrazené místo. Otře rukověti a madla strojů připraveným desinfekčním prostředkem. Žádáme všechny návštěvníky centra, aby této skutečnosti věnovali zvýšenou pozornost. Je přísně zakázáno přemisťovat cvičební stroje a jejich součásti mimo jejich vyhrazená stanoviště.
  10. V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit obsluze recepce bez zbytečných odkladů a učinit o zranění záznam.
  11. V případě krádeže je každý povinen ohlásit bez zbytečných odkladů tuto skutečnost obsluze recepce. Dále je povinností poškozeného zavolat policii k sepsání protokolu a vyplnit tiskopis pro pojišťovnu. Na dodatečné ohlášení krádeže nebude brán zřetel.
  12. V provozovně platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů, omamných látek apod. Dále platí zákaz konzumace vlastních potravin.
  13. Ve výjimečných případech a po předchozím souhlasu personálu provozovny se smí děti pohybovat v prostorech provozovny a to pouze v doprovodu rodičů či zákonných zástupců, kteří výslovně a nepřenositelně nesou PLNOU odpovědnost za případné škody způsobené dítětem.
  14. Za děti do 15 let zodpovídají rodiče či jejich zákonný zástupce nebo doprovod dítěte.
  15. Za návštěvníka mladšího 18 let zodpovídají rodiče. Za návštěvníka ve věku 15 – 18 let přebírá odpovědnost obsluha po dobu konání procedury celotělové nebo lokální kryoterapie.
  16. Do všech prostor provozovny je zakázán vstup osobám: v podnapilém stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení, nebo vzbuzující veřejné pohoršení. V těchto případech je personál provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby provozovnu opustily. Pokud tak neučiní, mohou být ze zařízení bez náhrady vyvedeny.
  17. Návštěvník odpovídá za škodu či ztrátu způsobenou provozovateli a to v plné výši, byť se jedná o čin neúmyslný.
  18. Zakazuje se pod pokutou až 10 000 Kč fotografování, filmování, natáčení a jiné pořizování záznamů prostor provozovny bez předchozího písemného souhlasu provozovatele a to všem návštěvníkům.
  19. Bez předchozího souhlasu provozovatele se zakazuje pořádat soukromé akce v prostorách provozovny.
  20. Bez předchozího souhlasu provozovatele se zakazuje poskytovat trenérské služby klientům.
  21. Návštěvník je povinen při odchodu z šatny šatní skříňku vyprázdnit a nechat odemčenou. Odpovídá za škodu, která vznikne provozovateli ztrátou členské karty, jejím poškozením nebo zneužitím. V případě ztráty, poškození či zneužití je povinen návštěvník uhradit částku 100 Kč jako náklady za výměnu členské karty.
  22. Závěrečná ustanovení

Tento Provozní řád je platný a účinný od 13.6.2022. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit Provozní řád bez předchozího upozornění.

Porušení Provozního řádu ze strany návštěvníka je důvodem k ukončení návštěvy provozovny a k rozvázání smluvního vztahu mezi provozovatelem a návštěvníkem.

Návštěvník prohlašuje, že se s Provozním řádem seznámil a souhlasí s jeho obsahem.

Ve Znojmě 13.6.2022